مدیرکل نوسازی مدارس کرمان خبر داد

تحویل 250کلاس درس به آموزش و پرورش 

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس مدارس استان کرمان از تحویل ۲۵۰ کلاس درس از پروژه های نیمه تمام فعال شده در مهر ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۷۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان: مدیرکل نوسازی مدارس استان دردیدار با مدیر کل دیوان محاسبات بر همکاری دو دستگاه نوسازی مدارس و دیوان‌محاسبات در سال جدید تاکید کرد و گفت: از تذکری که کار را در مسیر قانونی جلو می‌برداستقبال می کنم و اعتقاد دارم هر گونه سخت گیری که باعث بهبود انجام امور محوله و سازمانی شود، به نفع مجموعه می باشد.

سیدمحمدواعظی نژاد،با اشاره به حذف تعداد 80 کلاس درس خشت و گلی در قالب 30 مدرسه در استان‌کرمان طی سال گذشته گفت:با مصوبات مجلس و تزریق اعتبارات  ملی این مدارس خشت و گلی تخریب و به جای ساختمان فرسوده قدیمی آنها  مدرسه جدید  مقاوم و ایمن با استاندارد های روز دنیا ساخته شد.

وی افزود: در بخش مدارس فرسوده موجود در سطح استان کرمان نیز در حال حاضر 108 مدرسه سنگی و 170 مدرسه کانکسی داریم که تصمیم بر این است که از فضای آموزشی حذف شوند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی دو دستگاه دیوان محاسبات و اداره کل نوسازی در راستای ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر استان می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه ها تاثیر دو چندان داشته باشد، تصریح کرد: با راهنمایی و مشورت کارشناسان دیوان‌محاسبات کلیه طرح، برنامه ها و ماموریت ها در مسیر اصولی و صحیح در جریان‌است.

مسعود کاشی،مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در این دیدار گفت:سیاست‌های کاری دیوان محاسبات ایجاب می کند از توان همکاران این اداره کل در حوزه های مختلف استفاده شود تا سیاستهای نظارتی دیوان محاسبات بر اساس تکالیف قانونی که اصل آن حفظ بیت المال است به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

وی از همکاری اداره کل نوسازی مدارس با دیوان محاسبات در انجام حسابرسی ها و بررسی اسناد مالی که بیشتر در حوزه عمرانی می‌باشدتقدیر و تشکر کرد وافزود: در حال حاضر بررسی ترک فعل مدیران به دیوان محاسبات ابلاغ شده و مدیران باید تلاش کنند تا پروژه معطل نماند.

وی تصریح کرد:درصورتی که اعتبار و تخصیصی تامین شده نبایستی کار بر روی زمین بماند و با توجه به اینکه منابع محدود و ارزش مالی آن کم می شود تاخیر هزینه کردن منابع، حیف و میل بیت المال است که مدیران بایستی در این موضوع حساس باشند و آن را با جدیت دنبال کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها